Är det sant?

Är det sant?
Ska vi verkligen få se DIG imorgon?!?
Är det på riktigt? Håller mardrömmen på att ta slut och vi börjar sakta vakna?
 
Det har varit långa veckor från att det vackra + visades på testet. Lång väntetid för att få komma fram till 16/10 då vi förhoppningsvis får bekräftelsen på att DU finns. Vet dock att det finns situationer då det varit tomt. Fostret har inte utvecklats men kroppen har ännu inte stött bort det. Hemska tanke! Bort bort bort! 
Klart det kommer gå strålande! Bara positiva tankar, kom igen nu!
 
Ändå finns den där. Rädslan. 
Rädslan av att allt ska förändras på en sekund och den oerhört tunga besvikelsen och sorgen tar vid. 
 
NEJ! Nu måste jag tro på det här till 100% och efter imorgon då allt kommer vara helt fantastiskt ska jag försöka förstå. Förstå att jag ÄR gravid och så kommer det förbli fram till maj månad. Så det så! 


Kommentarer
Linn

Ååå, håller alla tummar för er imorgon och att ni får se ett litet tickande hjärta! Kram!

Svar: Tack för dina tummar ;) kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-10-15 @ 15:09:15
URL: http://jagkanvisst.blogg.se
K

Vad kul att få se liten imorgon :-) positiva tankar! Det mår bebisen bra av :-)

Svar: Det ska bli roligt och kanske lite mer verkligt då :)
thewaytoyou.blogg.se

2013-10-15 @ 15:39:15
URL: http://motettliv.blogg.se
Michelle

Gulle dig Sofia, ja nu är de såklart eran tur! Kommer gå kanon:)

Svar: Ja, nu jäklar ;)
thewaytoyou.blogg.se

2013-10-15 @ 16:01:46
karin

Åååh ja äntligen är det DIN onsdag :) Jag håller alla tummar för Mini.
Kram

Svar: Ja, äntligen! Ska bli sååå spännande :) kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-10-15 @ 19:21:03
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se
Anonym

Håller tummarna!!! Kommet gå skitbra!

2013-10-15 @ 21:10:45
Libra

Jag håller tummarna superhårt idag!!!
Kram

2013-10-16 @ 09:30:46
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
S

Håller tummar och tår! <3

2013-10-16 @ 09:42:17
URL: http://vntanlngtan.blogg.se
Anna

Tänker på er och håller tummarna!! Stor kram!

2013-10-16 @ 12:16:40
Carina Witt

Åhhhh! Stort grattis Sofia och Mattias <3
Vad glad jag är för eran skull. Jag sa ju att det skulle lösa sig Fia. Håller tummar och tår. Stor kram till dej Fia <3

Svar: Tack så mycket :) Ja, nu bara ska det gå hela vägen!
Kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-10-16 @ 18:16:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0