V 15

Hej vecka 15!
Efter att vi var på ultraljud förra veckan och fick BF 26 maj går jag nu in i ny vecka på tisdagar enligt min app. Inte mig emot :) 
Så nu har vi lyckats komma till v 15 och gått in i andra trimestern. Weeeii!
Jag måste säga att jag mår faktiskt väldigt bra (peppar, peppar ta i trä). Inga konstiga migränanfall på flera veckor och den lilla känning jag hade som strålade ner i höger skinka är borta. Jag kan absolut inte påstå att jag haft någon jobbig graviditet hittills och jag är super nöjd över det. Man har ju hört skräckexempel om illamående och kräkningar länge länge men jag har inte behövt spy en enda gång. 
 
Har under ca 3 veckor rört mig alldeles för lite tycker jag själv så igår släpade jag mig upp ur soffan, åkte till sportlife och ställde mig på crosstrainern i 40 min. Heja heja! Nu ska det bara bli till en vana! Det är ju så väldigt skönt efteråt.
 
I helgen hade min sambo och jag inflyttningsfest i vårt nya hus. Vi blev tillslut sammanlagt 37 personer och vi bjöd på mat, dryck, lekar m.m
Allt blev sååå lyckat :) alla verkade haft en trevlig kväll och kvällen blev till och med av några utsedd till årets fest :-) 
 
 
Tur att vi byggde så stort så alla fick plats utan problem :-)


Kommentarer
Fiffig

Oj vad fint och stort! Otroligt vackert!

Svar: Tack så mycket :)
thewaytoyou.blogg.se

2013-11-27 @ 12:11:01
URL: http://fiffig.bloggo.nu
karin

Huset ser underbart ut! Och grattis till v 15 :)
Kram

Svar: Tack tack :) kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-11-29 @ 09:36:40
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0