Sjuk!

RD 9 och sjuk. Vaknade upp med feber, huvudvärk och halsont. Det var längesen jag kände mig så risig men kände att jag var tvungen att åka till jobbet för att starta upp och hoppas på att vi får in någon så jag kan gå hem. Tack för Alvedon säger jag bara! Den gjorde mig lite mer människa och jag stod ut till 9 sen hem och sova! 
 
Det borde vara förbjudet att vara sjuk när det är varmt och fint väder! Jag hoppas det är bebis som bestämt sig för att stanna och bara vill göra mig uppmärksam på det. Är det så, är jag mer än gärna sjuk! Är väldigt sugen på att tjuvtesta för jag orkar inte med ovissheten mer. Kanske imorn? Eller inte? Får se hur jag gör. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0