RD 2

Tack för alla lyckönskningar :) det värmer!
Liksom vädret. Jösses vilken värmebölja som har kommit till oss. Helt underbart! 
 
Känns skönt att jag valde att sjuka mig tis-fre + att det var min lediga helg. Tror inte jobbstress direkt gynnar en graviditet. Så om det nu skulle gå vägen måste jag verkligen känna efter då de mest kritiska veckorna kommer att vara under en period då vi har som mest att göra på jobbet. Måste lyssna på min kropp och ta det säkra före  det osäkra. Men först ska jag uthärda 13 dagar till innan jag får veta. Är toknervös och känner mig orolig hela tiden. Svårt att slappna av. 
 
Idag springer 2 vänner Göteborgsvarvet så ikväll blir det After Run med grill och underbara vänner. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0