Och så kom...

...mensen. Igår. Var ju faktiskt väldigt inställd på det så det kändes inte så jobbigt. Nu är det full fokus på den här behandlingen. Var inne på Apoteket för att beställa sprutorna och crinone. Det var inga problem och de skulle kunna hämtas på måndag. Perfekt tänkte jag för det är då Sahlgrenska ska ringa och meddela sprutstart. 
 
Ca 30 min efter apotekbesöket ringer Sahlgrenska. De berättar att de fått tid för äggplock redan v 20 om vi vill :D Wooohoo, tänkte jag! Då börjar du med sprutorna redan imorgon berättar hon. Typiskt! Får berätta att jag precis vart och beställt dem och de kommer på måndag. Hon säger då att Apoteket i nordstan brukar ha hemma gonal-f om jag bor nära Göteborg. Jag ska på akupunktur imorgon i Gbg så det passar ju alldeles utmärkt att hämta dem då. Ringde och kollade för säkerhets skull och de hade hemma :)
 
Så imorgon blir det sprutstart och förhoppningsvis tar vi ett steg närmare DIG <3 


Kommentarer
Karin

Åh skönt med flyt, det behöver man ibland :) Grattis till tidigareläggningen :)

Kram

Svar: Ja,det är inte ofta det är åt set hållet så det tar man tacksamt emot :)Kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-05-03 @ 09:49:55
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se
S

Åh spännande!
Följer med spänning :) kram

Svar: :)
thewaytoyou.blogg.se

2013-05-03 @ 10:14:41
URL: http://vntanlngtan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0