Jobbelijobb!

Kortvecka för många, "långvecka" för mig. Då det är röd dag+ klämdag blir det mycket att göra på mitt jobb. Jobbar i i butik och en "sommarbutik" så nu börjar vi bli invaderade av badjävlar som vi så vackert kallar folket ;) 
Blir jobb mån-lör men nästa vecka lär jag ju behöva vara sjukskriven minst 3 dagar så det är lika bra att jobba när jag kan. 
 
Imorgon ska jag på vul på Sahlgrenska 10.40 :) hoppas jag värpt på bra nu! Går bara in och gästspelar på jobbet imorn då mellan 6-9.30 för jag kände verkligen inte för att stressa tillbaka efter sjukhus besöket. Så imorn blir en härlig dag förhoppningsvis. 
 
Känner mig fortfarande rejält uppblåst och svullen. I onsdags värkte det även en del i magen men jag hoppas på att det är för att äggblåsorna växer. Imorgon får jag veta, spännande! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0