Jag dog lite nu!

Vaknade 4.30 av mensvärk. Gick upp på toa, blod! FAAAAN! Ska ta ett test imorgon för att få eländet bekräftat. Är dock rätt så säker på att det är kört.
 
Som grädde på moset har jag jobbat 9-19.15. Timmar som aldrig ville ta slut och en klump av gråt i halsen stor som en handboll. Har kämpat för att hålla tårarna tillbaka men nu när jag kan gråta, skrika och gapa är jag helt tom. Tom på allt! 
 
Hur ska man orka fortsätta? Vi måste göra det för att uppnå vår dröm, vårt mål. Men det gör så förbannat ont! Imorgon när jag vet slutresultatet blir det att ta sig en funderare om hur vi ska fortsätta. Frågan är om de ens gör FET försök på sommaren? Kanske är bäst att vänta till efter sommaren ändå för att samla ny energi och kraft. 
 
Många tankar, få svar. Jag tror jag går och dör lite. Men bara lite. 


Kommentarer
Fertilitetsresa

vet inte vad jag ska säga... Skickar värmande kramar!

Svar: Tack,det värmer!
thewaytoyou.blogg.se

2013-05-29 @ 20:35:35
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/
Mio

De gör väl ingenting under hela juli på Repmedicin på SU men innan och efter måste det gå ju. Om du får mens nu och inte är gravid hinner duväl med ett FET innan juli? Om du inte har väldigt lång/oregelbunden menscykel såklart. Kram

Svar: Jag ska ringa dem idag och höra. Sist ville de att man väntar en cykel men om man kan göra FET i denna som kommer nu skulle det ju fungera. Kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-05-29 @ 22:49:13
URL: http://www.bebisverkstan.wordpress.com
Elin

Känner med dig och förstår precis hur du mår <3
Styrke kramar!! <3

Svar: Tack så mycket
thewaytoyou.blogg.se

2013-05-30 @ 03:14:03
URL: http://Endromomfamilj.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0