ET embryo transfer

Idag var det alltså dags att få ett litet embryo placerat i mig. Jag var som sagt galet nervös över att de skulle ringa och säga att inga ägg blivit befruktade. Så blev det inte :)
 
Efter att jag besökt AM-kliniken där jag fått akupunktur så styrde jag bilen mot Sahlgrenska. 
Fick där ta på mig de otroligt sexiga sjukhuskläderna ;) blev sedan hämtad av barnmorskan och visad till rummet där jag skulle få veta resultatet av våra ägg samt "bli gravid".
Resultatet var toppen! De hade mikroinjicerat de 9 ägg de fick ut och ALLA hade blivit befruktade :D ett resultat de aldrig sett innan! 1 av dem utvecklades inte lika bra och skulle inte klara nedfrysning men 1 till mig och 7 till frysen. Jag är nöjd :) även om jag såklart stenhårt hoppas på att det lilla embryo i mig ska växa sig starkt är det ändå en trygghet att veta att det finns några i frysen. 
 
Efter att vårt kärleksmums flyttat in åkte jag tillbaka till AM-kliniken och fick ytterligare en behandling med akupunktur. Nu är det bara att hoppas, hoppas och hoppas att det är vår tur att få uppleva en graviditet. En graviditet som ska leda oss till dig <3 


Kommentarer
Annika

Glada hoppfulla rader, följer dig via bloggen. Måtte det vara er tur nu! Kramar

2013-05-17 @ 07:15:40
Libra

Vad skönt att allt gick bra. Ruva lugnt nu. :)
Kram

2013-05-17 @ 08:23:25
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Sofia

Håller tummarna att det går bra för er! :)

2013-05-17 @ 09:15:15
URL: http://dendarsofia.blogspot.se
Rebria

Låter toppen! Nu håller vi tummarna.

2013-05-17 @ 22:33:23
URL: http://rebria.blogg.se
Anonym

ååh hoppas hoppas hoppas!! <3

2013-05-18 @ 11:24:14
Tess

Grattis! Vilket otroligt bra resultat :) Nu håller jag tummarna! Kram

Svar: Ja, nu är det bara att hoppas! Tack för dina tummar :) kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-05-18 @ 21:21:33
URL: http://Minbebis.com/blogg/tess89/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0