Spa

Igår gick jag + 7 arbetskamrater tidigare från jobbet för att åka på spa. Bilarna styrde mot Marstrands havshotell där vi skulle bo en natt och bara gotta oss. När vi checkat in hoppade vi i badkläderna och badrocken. Styrde stegen ner mot spaavdelningen och bara hade det mysigt. Jag vågade dock inte bubbla eller sitta i badtunna någon längre stund då jag var lite nojig över bakterier och liknande nu när jag ruvar (låter för roligt att skriva/säga "ruva" ;) men det var mysigt ändå. 
Middagen var ju tyvärr en mindre katastrof med lååång väntetid och dålig service. Tråkigt med tanke på att det drog ner stämningen och sänkte hotellets omdöme mycket. Över lag var det ändå skönt att komma iväg och kul att umgås med några utav kollegorna utanför jobbet. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0