Jag lever!

Jag har inte skrivit på ett tag nu men lever det gör jag! Välmåendet är väl si sådär :/ känner mig väldigt ledsen stundtals och helt orkeslös. Det e ju fan att något som man trodde skulle vara en självklarhet faktiskt inte är det. Åtminstone inte för oss :( jag blir så förbannad, arg och ledsen! 
Jag har väldigt svårt att acceptera vår situation och känner mig fruktansvärt bitter emellanåt. 
 
Imorn fyller mitt ❤ 25 och på fredag firar vi det genom att bo på Clarion Hotel Post. Checka in efter jobbet och bara vara. Gå ut och äta och ha det mysigt. Det behöver vi! 


Kommentarer
villbli3.bloggplatsen.se

Skönt att höra. Jag har tänkt på dig!

Önskar er en trevlig och mysig helg!
Kram

2013-03-22 @ 12:11:27
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0