Helg!

 
 
 
 
Det har varit en toppenhelg med hotellmys och lördagen bjöd på shopping till huset. Vi var på lördag kväll bjudna till M's föräldrar för middag. En middag som han trodde bara var för oss fyra men hans mamma och jag hade planerat annorlunda. Hans mormor, farmor, bror+tjej,bästa vän och min familj var där. De stod och tryckte på en av toaletterna då vi kom och sen kom de sjungandes ut och överraskade M. Den minen var oslagbar! Haha! Blev en lyckad överraskning och han hade inte anat någonting. 
 
Idag är jag helt slut. Gick en promenad med en vän på förmiddagen och sen har jag sovit på soffan sedan dess. Snart kommer sambon med pizza, mums! Hoppas ni har haft en bra helg! 
Shoppinglördag! Nu har vi duschar, kranar, handfat, duschväggar mm. Kortet gick varmt igår ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0