Fredagsmys i världsklass

Idag unnar vi oss ❤ 
På Clarion Hotel Post


Kommentarer
tess89

Hej! Jag är hemskt ledsen att era försök inte har gått vägen, men ge inte upp. Du är otroligt stark som orkar skriva om det ens, och orkar dela med dig.

Nästa gång håller jag tummarna att ni får ett plus igen, men att det såklart går hela vägen :) Många kramar från en nybliven ivfare.

Svar: Tack för din mycket peppande kommentar :) nu samlar jag kraft inför rond 2! Kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-03-24 @ 00:53:42
URL: http://minbebis.com/blogg/tess89/
Fertilitetsresa

Jag har aldrig varit på det hotellet? Är det bra? Det ligger ju bra :)

Mys på ni!! =D

Svar: Det här är andra gången vi bor där och vi tycker det är toppen! Superfräscht, goa sängar och bra frukost! D
thewaytoyou.blogg.se

2013-03-24 @ 19:12:30
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0