Bekräftat

Då var det bekräftat. Jag trodde inget annat heller men man har ju hört solskenshistorier. På stickan fanns endast ett streck och det andra lös med sin frånvaro. Ännu ett negativt graviditetstest, suck! 
 
Blundar och tänker tillbaka på dagen det faktiskt stod, Gravid 1-2 veckor, på CBs digitala test. Den lyckan, glädjen och lättnaden jag kände. Glädjetårarna som sprutade och aldrig ville ta slut. Tårar som bara efter en vecka byttes ut till tårar av sorg, besvikelse och ilska. De tårarna gråter jag än...
 
2010, 2011, 2012 och nu 2013. År som skrattar hånfullt åt mig och M. År då vi inte fick träffa vårt efterlängtade barn. Hoppas innerligt att det blir 2014! Hur kommer jag annars orka? Jag vet att drivkraften är för stor för att ge upp men ibland känns allt bara helt hopplöst.


Kommentarer
Fertilitetsresa

Kram din stackare!
/Från en annan stackare

Självömkan är stor... Men man måste ju få gråta och vara förtvivlad! Livet är inte rättvist. Jag vill ge dig den värmen och trösten jag kan <3

Svar: Tusen tack <3 sänder lika mycket värme och kämpaglöd tillbaka! Kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-03-13 @ 10:50:25
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se
Libra

Vad tråkigt med minus även om det kanske var lite väntat. Hoppas tiden går snabbt till nästa försök.
Kramar!

Svar: Ja,supertrist :/ men som sagt, får försöka se framåt. Var inne på din blogg och jag får sända massa lycka till kramar till er med <3
thewaytoyou.blogg.se

2013-03-13 @ 13:28:51
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Karin

Åh kära du!! Varför, varför? Jag blir så ledsen för din/er skull! Någon gång ska vi få se det där jäkla strecket och stoltsera med stora magar på stan. Jag hoppas att det blir snart!

Ta hand om dig!
Många kramar
Villbli3.bloggplatsen.se

Svar: Ja, man kan ju undra varför vissa ska få ett helt helvete att lyckas med något som kan verka så självklart?! En dag är det vår tur! Tack för din omtanke det värmer massor! Kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-03-13 @ 13:40:01
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se
tanniz

Jag känner igen mig.. man kan inte annat än att bli bitter när man ser hur många år man har saknat ett barn i sitt liv. Snart är det väl förbaskat vår tur eller? :)

Svar: Det är banne mig inte rättvist! Ja, snart så :) här ger vi inte upp i första taget! Läste att du var igång med IVF 2 . Kul! Lycka till nu. Kram kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-03-13 @ 17:44:52
URL: http://tanniz.bloggo.nu
K

Blir så ledsen för er skull, jag hade ju verkligen hoppats på det. Vet inte vad jag ska säga för att göra det bättre.
Ta hand om varandra.
Massor med Kramar!

Svar: Piss är det men dags att blicka framåt! Tack så jättemycket för din omtanke :) TD snart då? Så spännande! Håller alla tummar! Kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-03-13 @ 18:56:37
URL: http://motettliv.blogg.se
Janet

Ja, man minns sitt gravida test när alla andra blir minus. Det är tufft att få minus och den smärtan som bubblar upp inom en är enorm! Önskar er fortsatt lycka till på er resa! Kram Janet

Svar: Tack så jättemycket :) kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-03-25 @ 20:07:00
URL: http://iteradafamilia.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0