Älskade DU

 
Älskade, älskade du. Var är du? 
Din pappa och jag har hunnit drömma, funderat, köpt, röjt tomt och byggt ett hus under tiden vi väntat på dig. Nu är huset snart färdigt men tanken var ju inte att vi skulle flytta in sjävla :( det  kommer vara så tomt och ensamt utan dig. Det finns så mycket yta du skulle kunna busa runt på och jag längtar så det gör ont i mig efter att få se dig ta dina första steg på golvet jag noga valt ut. Men först ska du såklart krypa runt och döna runt i gåstol ;) du är så fruktansvärt efterlängtad ska du veta.
 
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Jag tänker på hur det skulle vara att bära på dig, se ditt hjärta slå och känna dig sparka. Hur det skulle vara att se dig möta dagens ljus, känna din lukt och bli känslomässigt överkörd av lycka, kärlek och stolthet. 
 
Att någon som inte ens finns kan vara så älskad och efterlängtad? KOM och gör din mamma och pappa hela igen. Vi älskar dig <3
Skulle du kunna tänka dig att bo här med oss? 


Kommentarer
Karin

Visst är det otroligt att längta efter någon man aldrig mött. Och visst är det så sorgligt när tiden kommer ikapp och man plötsligt inser att man står i en tid som man hade andra planer för.. Väldigt fint hus, där är jag säker på att hen vill bo :)

Kram

Svar: Ja, det blir inte alltid som man tänkt sig har man ju bittert fått erfara. Hoppas också lill*n kommer trivas för det tror jag vi kommer att göra :) kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-03-27 @ 09:46:51
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se
Fertilitetsresa

JAG skulle kunna tänka mig att bo där med er - vilket supersnyggt hus!! ;) Skämt och sido, förstår er längtan och era hoppfulla drömmar. Jag hoppas också för er!
Kram

Svar: Tack :) vi är supernöjda med denna modell! Även tack för dina hoppfulla lyckönskningar. Kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-03-27 @ 10:23:46
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/
Michelle

Tänker på er Sofia, hoppas allt kommer bli bra för er.
Väldigt fint skrivet.. kom tårar. Lider med er♥

Svar: Tack för omtanken Michelle , det värmer! Det blir nog bra, en dag. Kram!
thewaytoyou.blogg.se

2013-03-27 @ 13:54:43
tess

Gud vilket snyggt hus :) Verkligen jätte fint! Jag hoppas att allting kommer att gå bra för er :) Kram

Svar: Tack :) kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-03-29 @ 19:25:03
URL: http://minbebis.com/blogg/tess89/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0