Tankar på annat

Har haft fullt upp sen i torsdags så jag har inte hunnit tänka på eländet vi än en gång får uppleva. Får ta tag i skiten på måndag igen och försöka ringa Sahlgrenska och se vad som händer härnäst. 
 
I torsdags var vi på Åby med jobbet. Fick rundvisning, middag och åka mini-buss på innerbanan precis bredvid hästarna under ett lopp. Så spelade vi såklart också men det va ingen som vann några stora summor. Det var riktigt roligt och jag skulle helt klart kunna tänka mig att åka dit igen.
 
På fredagen var det fullt ös på jobbet och sen var det dags att tacka av två arbetskamrater som valt att lämna vår arbetsplats. Vi grillade, spelade kubb och hade det allmänt trevligt i sommarvärmen.
 
Lördag bjöd ju på riktig sommarvärme och jag gick till stranden och premiärsolade ;) denna bleka kropp behöver verkligen sol! På eftermiddagen var det släktträff på mammas sida vilket var riktigt roligt. Vi var ca 50 pers och det tog ett tag innan man fick kläm på alla och hur allt hänger ihop men tillslut fick jag nog rett ut det mesta. Syskon, kusiner och sysslingar att hålla reda på :)
 
Söndag börjar med sovmorgon och soffhäng sen får vi se vad dagen har att erbjuda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0