Njuta av sommaren

Var ett tag sen jag skrev nu ju. Har haft fullt upp hela veckan! Mycket att göra på jobbet pga av student = massa catering, röd dag + "klämdag" = folk är lediga och vill åka ut till sina sommarstugor vilket resulterar i handel hos oss. Jobba, jobba, jobba!!! 
Det positiva, förutom pengarna jag tjänar ;), är att jag inte haft tid att tänka på vår situation som ofrivilligt barnlösa. 
 
Fick ringt Sahlgrenska i måndags och berättat resultatet. Som jag trodde gick det inte att göra ett FET försök i denna menscykel och de har stängt hela juli. Preliminär bokat FET vecka 32 om allt går som det ska. Så nu ska jag återhämta mig och njuta av sommaren! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0