Jag kan inte sova

 
Jag kan inte sova... Tankarna far runt i huvudet och skapar kaos!
 
Det senaste året har varit det tuffaste i mitt liv. Husbygge, bo i tillfälligt boende utan rinnande vatten, IVF:er, FET försök, handboll, heltidsjobb med tillhörande kaos, graviditeter och barn vart jag än vänder mig, en sambo som jobbar häcken  av sig. 
 
Snart ska vi flytta in. Flytta in i vårt drömhus som vi ,eller mest M, slitit så oerhört hårt med i över 2 års tid. Jag hoppas att ett nytt kapitel i våra liv börjar då. Samtidigt som vi bär in de första flyttlådorna så börjar något nytt. Ett nytt liv, ett lyckligare liv? För det saknar jag. Lycka. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0