Välkommen till min nya blogg!

Här kommer jag att skriva om vår resa fram till vårt efterlängtade barn.
Jag kommer att skriva av mig om tankar, känslor och annat som har med ofrivillig barnlöshet att göra.
Mestadel för min egen del som att rensa hjärnan och för att komma ihåg hur det faktiskt var men även för andra som kanske är i samma situation eller bara är nyfikna.
Jag har valt att inte skriva några namn men ni som känner mig kommer att förstå vem jag är. Min sambo och jag har annars valt att vara öppna om vår situation bland famlij och vänner. Tycker bara det känns onödigt att skriva ut namn här.
 
Hoppas ni vill följa med på vår resa :) !


Kommentarer
Jonna

Vi följer självklart med på eran resa och jag håller verkligen tummarna och hoppas av hela mitt hjärta att allt går vägen så snart det bara går!! Massa kramar och tack för att du delar med dig.

2013-01-22 @ 09:52:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0