Ruvare

Det ska helst ha gått minst 15 dagar efter äggåterföring, ET - embryo transfer, innan man gör ett graviditetstest.
De här dagarna har jag förstått inom IVF kallas för ruvardagar :P låter väldigt lustigt tycker jag. Som om man är någon slags värphöna som ligger i sitt bo och bara ruvar. De 15 dagarna är sååå låånga och då hade vi ändå turen att ha högtider som jul och nyår emellan då det händer mycket. Jag var totalt livrädd varje gång jag skulle gå på toaletten för tänk om mensen kommit.
 
Under hela IVF perioden har jag varit aktiv på familjeliv.se
Tycker det är toppen med dessa forum där man kan prata med männiksor i samma situation och som går igenom samma sak.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0