FET försök (frozen embryo transfer)

Då var första insättningen avklarad men resulterade tyvärr inte i graviditet. Vad händer nu?
Jo, eftersom vi hade turen att få 5 ägg befruktade så har vi 4 embryon i frysen. Det som då kommer hända härnäst är ett FET försök, frozen embryo transfer. Man vill då först och främst att jag ska få en egen mens vilket bör vara i nästa vecka om cykeln fortsätter som innan alla sprayer och sprutor. På cykeldag 9 börjar jag testa med ägglossningsstickor. När den glada gubben dyker upp ringer jag ner till kliniken och vi får troligtvis komma ner efter 3 dagar. Då har de tinat upp ett av våra embryon som placeras i mig likt förra gången. Jag slipper spray och sprutor och är helt ostimulerad.
 
Så var det ju det här med mina teorier. Den här gången är min teori att nu måste det fungera för den här gången är det mer naturligt än förra gången. Kroppen är inte fullproppad med kontgjorda hormoner och annan skit utan är "som vanligt" Jag hoppas mina teorier stämmer bättre denna gången ;)
Så nu är det bara att gå och vänta på tant röd, och det första gången på väääldigt länge.
 
 
Nu ska jag titta på VM finalen i handboll och hoppas på fin fin handboll. Heja Danmark!
Ha en härlig söndagskväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0