Februari 2012

Efter att ha varit lite seg och fått vänta massor pga få läkare på vår mottagning är vi tillbaka, ett år efter första ropet på hjälp. Vår läkare konstaterar då att han inte kan göra mer utan skickar en remiss till Sahlgrenska.
 
Under våren 2012 föds fler bebisar runt omkring oss och jag pendlar från överlycklig vän till avundsjuk vän med blödande hjärta... Jag älskar barn! Därför blir det en så konstig situation och känsla när mina vänner får barn. Jag är så fruktansvärt glad och lycklig för deras skull men den glädjen liksom krockar med sorgen över att vara ofrivilligt barnlös. En sorg som på något vis äter upp lyckan och jag kan inte glädjas fullt ut över mina vänners graviditeter. Jag hatar det! Det känns förbannat jobbigt att känna så och jag vill inget hellre än att dela deras glädje över livets största händelse, men det går inte riktigt....inte så mycket som jag vill! Känner mig som en dålig vän....men jag hoppas de förstår.


Kommentarer
Anonym

Häftigt att du skriver och berättar! Jag ska hålla tummar och tår för er, inte konstigt alls att känna avundsjuka, det skulle vem som helst göra!
Ska bli kul att följa er resa! Kram på er båda!

2013-01-21 @ 22:26:44
Anonym

Kram Linn :)

2013-01-21 @ 22:27:07
Jonna

Du skriver så bra och jag förstår din känsla och det är inte konstigt alls att avundsjukan kommer. Jag vill bara skicka massa mer kramar och återigen tack för att du delar med dig.

2013-01-22 @ 10:06:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0