O = 😟

Den runda ringen fortsĂ€tter att stirra argt pĂ„ mig varje morgon 😕jag vill ha glad gubbe 😃nu! VĂ„rt lilla kĂ€rleksmums kan ju inte ligga i frysen och vĂ€nta hur lĂ€nge som helst! Vill att h*n flyttar in snarast!
 
Idag Ă€r jag ledig vilket Ă€r skönt. Blev inte direkt nĂ„gon sovmorgon för nu sitter jag pĂ„ tĂ„get till Gbg. Vinterbarret ska frĂ€schas upp till nĂ„got vĂ„rfrĂ€scht och sen blir det akupunktur. Hoppas hon kan sticka fram en Ă€gglossning 😉 
Jag ska Àven passa pÄ att trÀffa en vÀn jag inte trÀffat pÄ lÀnge. Ska bli mys!! 


Kommentarer
Lisa

Jag förundras verkligen över vilken fantastisk positiv mÀnniska du verkar vara. Trots alla motgÄngar verkar du strÄla :) du kommer bli en underbar mamma, tvivla aldrig pÄ det :)

Svar: Åh,vilken fin kommentar! Vad glad jag blev 😊 jag gör mitt bĂ€sta för att försöka tuffa pĂ„ och orka se framĂ„t. Kram kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-02-20 @ 18:14:07


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vĂ„r högsta önskan, dig ❀ Hannes ❀

RSS 2.0