Akupunktur nr 2

Det blev trotts allt en väldigt bra födelsedag igår. Bio + middag med mitt hjärta som sagt. Helt underbart att få lite tid tillsammans då det inte blir så mycket under husbygget. Det var verkligen välbehövligt! Tanken var att vi skulle äta på Hard Rock men då vi kom iväg lite sent kände vi att det skulle bli för stressigt och bestämde oss att äta på Danilo, restaurangen som finns på bion (bergakungen). De hade jättebra mat och vi slapp stressa, toppen! Filmen vi såg var Django Unchained. Vi hade hört mycket bra om den innan och den var verkligen bra också. Lite väl lång kanske men helt klart sevärd! 
 
Idag har jag varit på akupunkturbehandling nr 2. Dagens nålar var något tjockare och sattes inte riktigt på samma ställe. När jag frågade varför svarade hon att de sätts olika beroende på var i sin menscykel man är och idag fokuserades det på att bygga upp slemhinnan. Den här gången kunde jag slappna av mer och jag verkligen kände någon form av energi i kroppen. Det är häftigt vad de där kineserna kan hitta på ;) 
 
Nu blir det till att försöka sova. Imorgon är det semledagen och då jäklar ska det bakas på jobbet :) GODNATT! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0