Nytt i garderoben

Då var det dags att byta ut en del av garderoben. Inga byxor är bekväma längre och går knappt att knäppa.
Så igår fick det bli en shoppingtur på H&M och en rensning i garderoben på sånt jag vet inte kommer användas. Fick även en låda med mammakläder av en vän som jag tacksamt tog emot. Men vilken tjej gillar inte att shoppa :) så det är bara roligt att få köpa lite nytt. 
 
Fortsätter att släpa mig till sportlife och köra mina 40 min pass på crosstrainern. 2 pass förra veckan och 2 denna är avklarat. Sååå skönt! Hoppas kroppen fortsätter att jobba med mig och att jag kan träna så länge som möjligt in i graviditeten. Ska bara fortsätta hålla motivationen och disciplinen uppe också :-)
Jag är ju inte direkt pinnsmal från början så träning gör nog gott för mig på många sätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0