Magen växer

Är inge vidare på att uppdatera just nu men det är ju så mycket precis hela tiden! Känner att jag har saker planerat jämt och ständigt vilket jag snart får sätta stopp för. Idag är jag ledig efter att ha jobbat igår istället. Så idag har jag hittills inte gjort någonting. Så skönt! Soffan är min bästa vän idag eller ja till klockan 16.30 iallafall då det är dags för handbollsträning :| 
 
Graviditeten fortsätter som den ska och nedräkningen till RUL har börjat (2/1). Längtar! 
När jag vaknade på måndagen förra veckan tyckte jag magen hade växt massa bara under natten ;) känns som att fr.o.m. förra veckan så har den ändrat form och har gått från "degmage" som ser ut att lagt på sig lite till en gravidmage :) den är hårdare och det är svårt att dölja att jag är gravid vilket jag ändå inte vill. Är så stolt över magen och kan stå och beundra och fascineras av den i spegeln flera gånger om dagen. Tänk att jag tillslut får uppleva det här. Helt fantastiskt!
 
Jag vet inte riktigt om jag känt bebisen än. Är svårt att veta vad som är vad. Kanske ändå att det var ett litet pickande förut när jag låg still i soffan? Väntar med spänning tills det blir starkare.
Första magbilden på bloggen :) tagen förra veckan. Imorgon går jag in i v 18!


Kommentarer
Annika

Din söta lilla mage får en att le, sicket efterlängtat barn! Många kramar

2013-12-16 @ 14:12:38
K

Så fin mage fått :-). Visst är det häftigt hur kroppen förändras, är lika imponerad av förändringarna av kroppen även efter förlossningen
Njut av en härlig jul med magen :-)
Kram
K

Svar: Tack :) Ja, det är häftigt hur den förändras.
God Jul till dig med och ni får njuta av första julen som föräldrar :)
Kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-12-16 @ 16:53:52
URL: http://motettliv.blogg.se
Jonna

Å jag kan inte sluta le.
💛

Svar: :-)
thewaytoyou.blogg.se

2013-12-17 @ 18:37:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0