Julshopping

Idag har jag återigen varit ledig eftersom jag går in och jobbar på söndag. 
Dagen har bestått av julklapps shopping :)
Nu är jag nästan helt klar med alla julklappar vilket känns mycket bra! 
 
Igår köpte vi vår första gran och bara för att vi kan så var vi ju självklart tvungna att slå på stort och köpa den högsta vi hittade ;) 3.15 m hög!
 
Så himla mysigt när den står och lyser :)
Nu fattas bara snön så tror jag nog att julkänslan är på topp. Den lyser dock med sin frånvaro och verkar inte dyka upp innan julafton heller, typiskt!


Kommentarer
tanniz

ja nu är julen snart här.. inte ute men inne iaf.. vilken häftig gran. Gör sig så bra mot ert fönster..
Julmys :)

2013-12-20 @ 19:43:39
URL: http://tanniz.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0