Julen

Nu är julen över och nyårsafton är snart här!
Jag har jobbat mycket men på julafton och juldagen är vår butik stängd vilket jag är mycket tacksam för. 
Vår första julafton i huset blev så bra den kan bli :) god mat och att få umgås med våra familjer är glädje det. Är extra glad över att min farmor och farfar tillslut kom. De är gamla och farfar har blivit väldigt dålig det senaste. Men de bet ihop och tog färdtjänst till oss och det värmde i hjärtat. Att sen se deras glädje över att få se vårt hus och att umgås och fira jul med oss var underbart!
 
 
Nu i mellandagarna har vi även köpt en ny dator :) vår gamla bärbara har inte använts på över ett år då laddningen ballade ur. Vi har inte direkt orkat försöka laga den heller. Jag har bloggat från telefonen mest hela tiden så det ska bli skönt att få skriva på en dator nu. Ska försöka bli bättre på att skriva med! 
 
Nu är det inte långt kvar till rutinultraljudet :) På torsdag är det dags! Men först ska vi skåla in det nya året som kommer bli helt oförglömligt. Heja 2014! 
Gott Nytt År på er 💋


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0