Tillbaka till verkligheten

4 veckors ledighet börjar gå mot sitt slut. Väckarklockan är ställd och lite lätt ångest har jagat mig hela dagen. 
Semestern har varit mycket bra och välbehövlig kan jag säga. Enda minuset är ju självklart att vårt lilla kärleksmums inte fick flytta in vilket vi hade räknat med :/
Förhoppningsvis finns det en mening med det också.
 
Nu är det tid att återgå till vardagen. En vardag som nu kommer att levas i vårt fina hus. Jag hoppas detta är starten på något nytt. Något bra. Något hoppfullt.
 
Godnatt ❤ 
 
Bild från en av mina härliga morgonpromenader på semestern 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0