Lugn och ro

Ja, en veckas lugn och ro har jag kvar innan det är dags att kastas tillbaka i vardagen igen. Har hittills varit en mycket bra semester :-)
 
Helgen har också varit lugn och skön.
I fredags tog pappa, mina systrar och jag båten för att hämta mamma som kom med bussen från jobbet. Inhandling av fredagsmys mat och sen tuffade vi hemåt. God grillmiddag + vin med min älskade familj ❤ M kom också och var med såklart :) 
Lördagen tillbringades inne då regnet verkligen öste ner. Filmkväll var perfekt avslut på denna dag.
Söndagen bestod av besök av goda vänner samt att få stommen till trappan på plats. M har slipat som bara den under ledig tid och igår kom den äntligen på plats! Det är dock en hel del kvar att göra innan den är klar men nu kan man iallafall gå i den och komma upp på loftet. 
Här är resultatet :)
 
Kom rätt så nyss hem ifrån ett body pump pass. Var väldigt många veckor sen sist så jag kommer förmodligen inte kunna gå fram mot onsdagen ;) gött!
 


Kommentarer
Camilla

Vad fint det blir!

2013-08-12 @ 19:54:22
URL: http://omlivetefter.blogspot.se
Fertilitetsresa

Åh vad snyggt!!

Svar: Tack :)
thewaytoyou.blogg.se

2013-08-19 @ 21:06:05
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0