Jag blir så besviken och ledsen :(

Glad över att omslag skett och det snart skulle vara dags för frysåterföring, ringde jag till Sahlgrenska för att berätta. 
Barnmorskan sa: Då har jag tyvärr dåliga nyheter...
Jag: Jaha...? 
Barnmorskan: Läkaren som skulle göra insättningar i helgen har blivit akut sjuk och våra andra läkare har fortfarande semester. Jag är hemskt ledsen men du måste vänta tills nästa cykel igen.
 
Men aaaaaahhhhhh!!! Jag blir så förbannat less på den här väntan snart att jag blir tokig! 
Jag som tänkte att det här kommer bli perfekt. 3 veckors ledighet innan insättning så kroppen hinner komma ner i varv och sen 1 veckas ledighet att bara ta det lugnt och låta det fastna och börja gro. Men nej då! Så bra fick det såklart inte bli utan nästa gång vi får chansen har jobb och all annan vardag börjat igen. 
 
Antar att vi får försöka själva men hur pepp är man? Besviken, arg  och ledsen! Vill helst krypa under täcket och aldrig mer komma fram! 


Kommentarer
K

Era stackare!! Vilken besvikelse, kan bara tänka mig hur det känns. Så klart att man inte är speciellt sugen på något då man ställt in sig på att nu kör vi. Hoppas så att det går snabbt till nästa månad, eller att det tar sig på hemmaplan.
Stor kram!

Svar: Tack för din omtanke ❤ kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-08-08 @ 20:48:34
URL: http://motettliv.blogg.se
Camilla

Men neeeeej!!

2013-08-08 @ 21:48:27
URL: http://omlivetefter.blogsot.se
PiOmiO

Neeej vad tråkigt! Så typiskt att det hänger på EN läkare.. de måste väl ha någon mer som jobbar. Det är som ett slag i magen när man får det till sig. När man väntat och längtat så. En hel månad är lång i denna väntan, men men vad gör vi.. rättar oss i ledet (läs kön) till vårt blivande barn *hoppas jag*

Svar: Ja, man tycker ju det men icke då. Väntat en hel sommar och får nu fortsätta med det. Bara att kämpa på! Kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-08-08 @ 22:20:25
URL: http://www.piomio.blogg.se
Elin

Nä fy va ledsamt! :( hoppas att det går bättre nästa månad <3

Svar: Så himla typiskt! Tack ❤ kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-08-08 @ 23:30:28
URL: http://Endromomfamilj.wordpress.com
SH

Ush!!!
Kan du flytta ledigheten? Jag rekommender starkt det isf.

Lycka till med att försöka själva ;):):)

Svar: Nä, det är nog lite sent påtänkt :/ får väl sjuka mig till nästa gång kanske. Tack :)
thewaytoyou.blogg.se

2013-08-10 @ 13:56:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0