Telefonsamtal

I fredags ringde jag sahlgrenska för att berätta att jag nu är redo inför nästa IVF. Trodde jag skulle få en dag då jag kunde starta med sprayen och att de skickar hem papper om hur nästa behandling kommer se ut. Men nej. Istället får jag prata med en kvinna som verkade ha noll koll. Hon kunde i princip inte göra någonting och jag måste ringa tillbaka nästa vecka. Jag var så förbannad! Det gjorde ju inte saken bättre att jag hela dagen gått med en klump i halsen och kämpat för att inte börja gråta. Varför svara om hon ändå inte kunde hjälpa mig med någonting? Suck. Får ringa tillbaka imorn igen.
 
Inatt föddes en flicka. Mitt första kusinbarn. Glädjen och sorgen blandas i en konstig mix av känslor.
Stort grattis kusinvitamin till er dotter <3


Kommentarer
Bella

Jag hoppas med hela mitt hjärtat att de blir positiva besked för er snart! Gud va starka ni är! All styrka och kärlek!! Tack så mycket btw <3 <3

Svar: <3
thewaytoyou.blogg.se

2013-04-11 @ 20:48:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0