Telefonsamtal nr 2

Har precis pratat med Sahlgrenska och den här gången gick det mycket bättre! Fick pratat med en tjej jag pratar med mycket förut och som KAN sitt jobb. Hon förklarade att läkarna har varit sjuka mycket och att de ligger efter med ordinationen. Jag låg på plats nr 12. Jag berättade också att jag har en helt oöppnad suprecur kvar sen förra behandlingen som jag skulle kunna börja med och det gjorde henne lättad tror jag :) ifall inte läkarna skulle hinna ordinera. 
 
Som det ser ut nu ska jag börja spraya på onsdag om en vecka men hon ringer mig på måndag för definitivt besked. Tack! Precis så jag vill bli bemött. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0