En helg att minnas, speciellt för dem

Måndagen går mot sitt slut och jag har varit helt slut hela dagen. Anledning? Handbollscup hela helgen. 
I fredags åkte jag tillsammans med mina 19 01:or till Alingsås för att spela potatiscupen. Eftersom vi var så många hade jag anmält två lag så det var mycket att hålla reda på :) som tur var följde J med och hjälpte mig. Spelmässigt gick det ok, inte sist iallafall :) 
Jag tror att tjejerna hade en superbra helg för cup var iallafall något av det bästa jag visste när jag var yngre. Så mycket minnen jag har från den tiden då sova på luftmadrass var toppen! 
 
Då det har vart fullt upp hela helgen har jag inte tänkt någonting på ofrivillig barnlöshet och det har vart så skönt! I veckan går tankarna inte att styra bort då det är dags att börja IVF nr 2 . Ska ringa Sahlgrenska imorgon för ordination och info. Börjar spraya på onsdag! 
 
Sist gång reagerade jag inte något nämnvärt på sprayen men det finns väl inga garantier på att hela behandlingen kommer att gå lika smärtfritt som sist även om jag såklart hoppas på det. Förra gången var man så taggad och att misslyckas fanns inte på kartan! Nu är man medveten om att misslyckas går och orolig på ett annat sätt. Vi får se hur det går helt enkelt. 
Godnatt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0