Det skrämmer mig

Ovissheten. 
Att jag inte har en aning om när detta jävliga kapitel ska ta slut och ett nytt kan ta sin början. 
 
Jag har suttit och kollat igenom kort som tagits under ca 3 års tid. Tid då vi har kämpat. Många roliga kort från diverse fester och jag ser glad och lycklig ut. Glad trots att vi möttes av tant röd månad efter månad. 
 
Nu tror jag inte att jag ser lika glad ut på bild längre. Faktum är att det inte tas så mycket party bilder längre. Varför? Jo, för de allra flesta av vänner som var med på de olika bilderna lever nu andra liv. De lever familjeliv eller är på väg mot familjelivet. Samtidigt som de gläds över en ny tid i deras liv står M och jag och tittar på. Försöker se glada ut, men egentligen gråter vi. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0