Biverkning?

 
Igår skulle M och jag till Ikea för att köpa badrumsmöbler. I bilen till Gbg känner jag en klump i halsen och stora tårar börjar rinna ner för kinderna. Känner mig bara SÅ ledsen helt plötsligt. Vill först vända och åka hem igen men biter ihop och får i mig lite mat vilket gör mig på lite bättre humör. 
 
Vet inte om det kan vara en biverkning av sprayen eller att jag utsatt mig för både barn och gravidmage kvällen innan. Förmodligen en kombination. Så ledsamt och frustrerande att denna "sjukdom" ska komma och påverka mig socialt. Att inte kunna umgås med mina vänner på det sätt jag vill. 
 
Kom åtminstone iväg till Ikea och fått köpt det vi skulle så det var ju bra! 
Biverkning eller inte? Det finns ju en hel del "vanliga" med denna spray. 
 


Kommentarer
Jonna

😢 Massa kramar!!

Svar: <3
thewaytoyou.blogg.se

2013-04-23 @ 10:06:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0