Så rullade han iväg...

I lördags, strax efter jag gjort det förra inlägget, kom han på hur man rullar. Han har ju vänt ifrån rygg till mage ett tag nu men blir arg när han börjar bli trött i ryggen och borrar ner huvudet i golvet. Men så i lördags när jag lagt honom på lekmattan kom han på det!
 
Helt plötsligt låg han inte där jag la honom sist :)
Det varade dock inte så länge för redan på söndagen verkade det som han glömt av det igen. Jaja, nu HAR han ju faktiskt rullat så det dröjer nog inte länge tills kommer på det igen.
 
Var duktig (tycker jag) och satte mig och beställde bilder för framkallning. Han är "bara" 5 månader men herreguuuud vad bilder man hunnit att knäppa på den lilla godingen. Först välja bland alla dessa bilder och sen ska de laddas upp på sidan osv. Tog ju typ 100 år och min rabattkod på 50 gratis bilder gick ju såklart ut den dagen jag satte mig och tog tag i det. Skickade in beställningen 23.50! Då var jag tvungen att hoppa vissa bilder för jag insåg att de skulle nog inte hinna laddas upp. 272 bilder blev det! Oj! Men för 228 kr med porto så är det ju värt att beställa "lite extra" . Tanken är att jag ska sätta in i hans 'När jag var liten' bok och sen får vi väl se om jag gör ett vanligt fotoalbum eller om jag väntar och gör en fotobok. Vi får se.
 
Jag gick ju då likt förr i tiden då man skickat in sin filmrulle och väntade spänt på att korten skulle dyka ner i brevlådan. Igår kom de och jag slet upp paketet och möttes av TOTAL besvikelse. Det var inte mina kort! De hade lyckats skicka någon annans beställning till mig. Dåligt! Tänk om det vart massa "privata" bilder :| så himla typiskt när man väntat på sina bilder. Bara att skicka tillbaka och hoppas de lyckas bättre nästa gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0