RD 2

DET HÄR INLÄGGET SKULLE PUBLICERATS IGÅR EGENTLIGEN MEN PÅ NÅGOT KONSTIGT VIS HAR JAG VÄL GLÖMT TRYCKA PÅ KNAPPEN ELLER NÅTT :P SNURRGÖK!
 
Två dagar har gått sen vårt kärleksmums flyttade in. Försöker att leva precis som vanligt men med en smula lugnare tempo. Kan ändå inte låta bli att bli orolig så fort jag nyser eller hostar. Vill helst inte använda magmusklerna alls. Hej nojig! 
 
Tisdag. Jag gillar inte tisdagar och jag vet faktiskt inte varför. De är oftast sega och långt till helg. Denna tisdagen har ändå vart ok. Jobbet flöt på bra och jag var sedan och tränade mina små handbollstjejer. Eller små och små, de börjar verkligen växa till sig nu! I år fyller de 12 och jag har tränat dem i 4 år så visst har de växt,  både kroppsligt och handbollsmässigt. Det är verkligen kul att se hur de utvecklas hela tiden :) skönt att ha dem att bry sig om så jag kan komma ifrån och tänka på annat. 
 
Handboll <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0